יום שישי, 13 באוקטובר 2017

מתכוננים לחורף- של סרוג



אני יודעת שאני חייבת לכם עוד רשומה על הדברים שפשוט חייבים לראות בקייב. היא תגיע בקרוב, מבטיחה. בינתיים החורף מתדפק לו על הגגות וצריך להתכונן, נכון?
ההכנות אצלנו כוללות בין היתר גם עדכון המלתחה הסרוגה. הקטן מזמין כל שנה כובע חדש (השנה משום מה הוא נשאר עם באטמן של שנה שעברה), הגדול עדיין מתלבט באיזה צבע הוא רוצה את הצעיף ואני השנה החלטתי להתחדש בשל חדש שיתוסף לחבריו שנסרגו בילדותי ע"י אמא.

לצורך כך נבחרה הדוגמא שבאנגלית נקראת Virus Shawl וממנה ניתן למצוא גרסאות רבות ברחבי הרשת. אני בחרתי בגרסה מהאתר בקישור זה:CK Crafts
יש באתר גם תרשים מצוין ולמי שמעוניין גם סרטון הדרכה.

החוט בו נסרג השל
ניתן לסרוג את השל בכל מיני חוטים ובעוביים שונים וכמובן שלפי עובי החוט כך גם עובי המסרגה. הכי יפה לסרוג אותו בחוט עם צבע מתחלף. אני בחרתי בחוט עבה יחסית של הימאלאיה והוא נסרג במסרגה 5מ"מ. אני יודעת שלרוב סורגים אותם בחוט קצת יותר דק.









זה לקח בערך יומיים ושתי חבילות של חוט כדי להגיע לתוצאה הזו. אפשר כמובן גם להגדיל אבל לי מספיק הגודל הזה. בסופו של דבר מדובר בפרויקט פשוט למדי ומאוד מספק ומומלץ. 


לכל שאלה, התייעצות או סתם תמיכה טכנית, אני כאן.
ואם החלטתן ללכת על זה- תשתפו.

שיהיה לנו חורף נעים,
יערה

2 תגובות:

  1. היי עליזה! ניסיתי את הדומא הזו עם חוט מתחלף לא כמו שלך. איך אפשר לעשות שחילוף הצבע יתבצע בתחילת שורה? או שהצבעים מתחלפים ללא שליטה שלנו? תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ויקטוריה, אין לנו באמת דרך לשלוט בזה. גם בשל שאני סרגתי הצבע לא מתחלף בתחילת השורה. מה שכן, בסוג הזה של החוטים המתחלפים, יש חלק ארוך יותר מכל צבע ולכן אני ממליצה להשתמש בהם -יש היום חוטים כאלו של כל מני חברות.מקווה שעזרתי- יערה

      מחק