יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

פרחים

אחד הדברים הכיפיים ביצירה, זה החשיפה לתחומי יצירה אחרים משלך והשילוב ביניהם.
לאחרונה, עם הצטרפותי לקבוצות יצירה רבות ברחבי הרשת, נחשפתי לתחומי יצירה רבים ושונים מהסריגה האהובה עלי והנייר הצטרף לשאר החומרים איתם אני עובדת.
הכי כיף זה כמובן לשלב אז כשהייתי צריכה פרחים, במקום לרכוש פרחים מנייר או מבד, פשוט סרגתי כי זה הדבר ההגיוני לעשות..
הפרח הראשון הודבק אחר כבוד על מחברת אחת מתוך כמה מחברות שהכנתי כמתנות לראש השנה.


פרחים נוספים שימשו לקישוט אריזות הזמנה שנשלחו לארה"ב. הפרח הזה יכול לשמש גם כסימניה אחר כך.


בשלב הזה החלטתי לפנק את חברתי הטובה מיכל מאירי בעלת הבלוג "ניירות עם ערך" שבכשרונה הרב לקחה את זה רחוק יותר ממה שחשבתי שאפשר.
שלושת התמונות הבאות הן מתוך הרשומה שהיא ייחדה ליצירה הזו אצלה בבלוג. תבקרו שם- היא ממש ממש מוכשרת.


ואם כבר משלבים, אז גם הבגדים שלי לא נשארו מחוץ לתמונה ושמלה פשוטה שרכשתי לאירוע, שודרגה עם כמה פרחים 
קטנים ועכשיו לאף אחת אין כזו :)


ועם כל הפריחה הזו שבאויר, זה השיר שמתנגן לי בראש:




אמנם אנחנו בסתיו, אבל לי מרגיש שאביב מסביב.

שתהיה לנו שנה טובה,
יערה










תגובה 1:

  1. איזה יופי!! קודם כל - תודה רבה על הפרגון.. כשיש חומרים טובים הכל יוצא טוב :) והרעיונות שלך נהדרים ושמחים מאוד.. ואת השיר שבסוף אני כל כך אוהבת.. חג שמח!

    השבמחק